Verzend- en retourbeleid

Retourperiode voorbij en het product niet meer nodig? Dan is het tijd om je product aan te melden voor retour!


1.

Meld (een van) je product(en) retour door gemakkelijk te mailen naar info@borntorent.nl.
Vermeld hierin je e-mailadres, het product dat je wilt retourneren en je ordernummer.
Je ontvangt dan binnen enkele werkdagen een bevestiging en zorgen wij dat, na ontvangst, je abonnement wordt aangepast.



2.
Zet ondertussen je product(en) klaar om te retourneren. Reinig deze met een schone doek.

Hergebruik bij voorkeur de doos voor waarin je het product hebt ontvangen om verspilling tegen te gaan. 


3.


Tijd om te retourneren!
1. Woon je in de provincie Zeeland? Dan komen we je retour GRATIS bij je ophalen.
2. Je kunt je retour inleveren bij een PostnL servicepunt voor €6,90, je ontvangt hiervoor een retoursticker. 

Klik hier om te kijken wat het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is bij jou in de buurt.​
3. Klimaatneutraal verzenden via 
DHL kan vanaf 7,50.

Bewaar je verzendbewijsje goed totdat je een bevestiging van ontvangst hebt gekregen


4.
Bedankt voor het terugsturen!
We beoordelen het product en zetten het abonnement (gebaseerd op de afspraken die gemaakt zijn) stop. De producten worden professioneel gereinigd en nagekeken op gebreken. Zo kunnen we, net als jou, weer een gezin verblijden met onze mooie baby essentials!


Share by: